JORNADES "ENREDRA'T AMB EL DESENVOLUPAMENT" 3 d'abril

Data: 28/03/2019

en la Sala d’Actes del Col·legi Major Rector Peset, de 9.30 h a 13.30 hores

La Fundació Pau i Solidaritat PV, organitza el pròxim dimecres 3 d’abril la Jornada “Enredra’t amb el desenvolupament”, que tindrà lloc en la Sala d’Actes del Col·legi Major Rector Peset, de 9.30 h a 13.30 hores.

L’objectiu d’aquesta jornada és compartir un espai de trobada, diàleg i reflexió en torn a la promoció, des de la ciutadania activa, crítica, coneixedora i solidària, dels drets humans, la justícia social i la pau.

Hi participaran:

Elena Simón. Llicenciada en filologia moderna, docent, formadora feminista, analista de gènere i escriptora. Ponència: Qüestions de gènere en la societat global, propostes transformadores.

Arcadi Oliveres. Economista, docent i expresident de l’organització Justícia i Pau. Ponència: Comprendre el món per transformar-lo.

Aquest esdeveniment cofinançat per la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana, es gratuït i obert al públic (aforament limitat).

Si està interessat/ada a assistir a les jornades pot inscriure-s’hi en l’enllaç següent: INSCRIPCIÓN

En adjunt cartell i programa de les jornades.