InterACTUEM a l'escola

Data: 17/09/2019

Formació a professorat i activitats per a l'alumnat per apropar els drets humans i de la infància a l'aula

InterACTUEM és un projecte de la Fundació Pau i Solidaritat PV que busca formar i dotar al professorat valencià amb ferramentes didàctiques que permeten introduir a l'aula i al currículum educatiu l'Educació per al Desenvolupament i per a la Transformació Social.

L'objectiu final que es busca és aconseguir que l'alumnat, d'acord a la seua edat -des de l'Educació Infantil fins a Secundària (obligatòria i cicles formatius de grau superior)-  tinga una comprensió crítica i global del món que afavorisca actituds i actuacions solidàries i respectuoses amb l'entorn i amb la resta de les persones.

Per a aconseguir-ho el paper de les persones que són docents a centres educatius és fonamental ja que a través de la docència, el material i el foment de la reflexió a les aules són grans agents de canvi.

Si eres docent i t'interessa participar o ampliar informació, clica ací i ens posarem en contacte amb tu. Si eres mare o pare i t'interessaria que aquest projecte es desenvolupara al centre educatiu de la teua familia enscriu-nos edc-pauisolidaritat@pv.ccoo.es