Pau i Solidaritat PV reprén les intervencions en centres educatius amb el projecte Interactuem a l’escola.

Data: 04/05/2021

En total al mes de maig es van realitzar 5 intervencions per a un total de 77 alumnes de Cicles Formatius.

El mes de maig ha estat carregat de reflexions, experiències i aprenentatges. Amb el Projecte “Interactuem a l’escola. Programa d'Educació per a la Ciutadania Global dirigit a Educació Primària, Secundària, Formació Professional i alumnat de magisteri”, finançat per la Generalitat Valenciana, hem pogut entrar a dos centres de la Comunitat Valenciana, el CIP FP Batoi d'Alcoi i l'IES Josep Segrelles d'Albaida.

Aquests tallers s'han realitzat al llarg del mes d'abril amb alumnat de diferents grups del Cicle Superior d'Integració Social i FP d'Educació Infantil. Un total de 5 intervencions que han arribat a 77 alumnes i alumnes. La situació actual ens ha portat a combinar els tallers en format presencial i virtual.

Hem comptat amb la participació activa de l'alumnat i hem abordat la importància de treballar l'Educació per al Desenvolupament a l'aula i hem posat a la seua disposició tots els recursos que tenim en la web interactuem.org. També mitjançant dinàmiques, hem analitzat, reflexionat i compartit les desigualtats i injustícies que es viuen tant al Sud com el Nord global i valorat les diferents opcions que tenim per a aconseguir el canvi i transformació social.

Gràcies per la vostra implicació i participació!