JORNADES DE SOLIDARITAT AMB LA POBLACIÓ TREBALLADORA INDÍGENA I CAMPEROLA DE GUATEMALA

Data: 07/05/2018

del 21 al 25 de maig

La setmana del 21 al 25 de maig ens visitaran dos companys guatemalencs: d'una banda, Marcos Rodas, de la Unión de Agricultores Minifundistas de Guatemala –UAM- (organització contrapart de Pau i Solidaritat en aquest país amb la qual s'estan desenvolupant diversos projectes de cooperació) i per una altra, de Lesbia Amézquita, del Movimiento Sindical, Indígena y Capesino Guatemalteco –MSICG- (organització contrapart de la Fundació Pau i Solidaritat de Catalunya).

Aquesta visita es produeix en el marc de dos projectes de sensibilització finançats per l'Ajuntament de València i l'Ajuntament de Castelló en la convocatòria pública de 2017, amb els qual pretenem acostar a la població valenciana i castellonenca la situació en relació als drets en aquest país d’Amèrica Central.

Entre altres activitats, el dia 23 de maig, de 10 a 13 h celebrarem unes jornades en el Saló d'Actes de CCOO de Castelló (Plaça dels Aules, 6), i el dia 24 en el Saló d'Actes de CCOO a València (Plaza Nàpols i Sicília).