> Detalle de la noticia

La Fundació Pau i Solidaritat PV organitza un seminari sobre violència de gènere a les cadenes globals de valor

Data: 02/11/2022

Coorganitzen el seminari junt a la Fundació: VITRAGE, CCOO PV i el GT CLACSO “Lex Mercatoria, Derechos Humanos y Democracia”, i se celebrarà a la Universitat de València

En e el marc del projecte “Treball Decent en Xarxa II: Una ciutadania global compromesa amb la sostenibilitat de la vida” que compta amb el suport econòmic de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica la Fundació Pau i Solidaritat PV està organizant, junt a VITRAGE, CCOO PV i el GT CLACSO “Lex Mercatoria, Derechos Humanos y Democracia” un seminari de 2 dies de durada que tractarà sobre la violència de gènere a les cadenes globals de valor.

El seminari tindrà lloc els dies 3 i 4 de novembre de 2023 en la Facultat de Dret de la Universitat de València sota el nom “Violència de gènere a les cadenes globals de valor: realitat, reptes i perspectives” i el programa pot onsultar-se ací o en l'arxiu adjunt a la notícia.

Durant aquests días, al hall de la Facultat de Dret, on es celebra el seminari, s'instal·larà una exposició sobre SUMANGALI la visita de la qual està previst realitzar al llarg d'un dels descansos del seminari.

Este seminari preten complementar la formació sobre Agenda 2030 i Treball Decent dirigida a responsables y representantes legales de trabajadores per als quals ja s'han elaborat recursos audiovisuals disponibles a YouTube en el marc d'aquest mateix projecte.