Visualitza ja a través de YouTube el seminari “Violència de gènere a les cadenes globals de valor: realitat, reptes i perspectives”.

Data: 08/11/2022

Si no vas poder acompanyar-nos, ja està disponible el seu enregistrament complet en YouTube per a la seua consulta.

Els dies 3 i 4 de novembre de 2022 ha tingut lloc a la Facultat de Dret de la Universitat de València el seminari “Violència de gènere a les cadenes globals de valor: realitat, reptes i perspectives”, coorganitzat per la Fundació Pau i Solidaritat PV, VITRAGE, CCOO PV i el GT CLACSO “Lex Mercatoria, Derechos Humanos y Democracia”.

Amb l'objectiu d'ampliar l'abast del seminari i que aquelles personas interessades en el contingut que no varen poder desplaçar-se fins a València durant la realització del mateix puguen escoltar les ponències realitzades i el debat generat, el seminario es va retransmetre per streaming. Ara, a més a més, s'han habilitat videos sense pauses al canal de YouTube de la Fundació sobre aquesta activitat organitzada a través del projecte “Treball Decent en Xarxa II: Una ciutadania global compromesa amb la sostenibilitat de la vida” que compta amb el suport econòmic de la  Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica que poden consultar-se a través dels següents enllaços:

Seminario Violencia de Género en las Cadenas Globales de Valor: género, PRNU y Binding Treaty