> Detalle de la noticia

Formació pràctica: treball Decent i Diligència Deguda en Drets Humans i Ambientals

Data: 22/02/2024

Comencem les formacions del Projecte "Treball Decent en Xarxa: Cap a una Acció Sindical i Diàleg Social que promoga l'Agenda 2030" dirigides a l'actiu sindical de CCOOPV, per a incrementar coneixements sobre l'Agenda 2030 i sobre les possibles accions que des de l'acció sindical es poden realitzar per a actuar en defensa del treball decent i dels DESCA.

El 29 de febrer, a la Sala de Premsa de la seu de CCOO PV

Coneixeràs i aprofundiràs sobre:

• Què és això de "Treball Digne o Decent" i els Drets Econòmics, Socials, Culturals i Ambientals (DESCA).
  • Què és la Diligència Deguda en Drets Humans i Ambientals i perquè t'interessa com a sindicalista.
  • Quines ferramentes pràctiques ens oferix l'Agenda 2030 per a la nostra acció sindical.

Identificareu i creareu en comú:

• Accions sindicals que es poden dur a terme des del nostre centre de treball per a la defensa dels nostres drets laborals i humans, i els d'altres persones del Sud Global.
  • Accions sindicals i/o activistes per a avançar en la defensa d'un Treball Digne/Decent i els Objectius de Desenvolupament Sostenible al País Valencià.

Si t'interessa participar en la pròxima edició, inscriu-te ja a través d'este formulari.

Ens veiem als carrers!

Salut!