Rebem la visita de la delegació de FEDERACUNA (Nicaragua)

Data: 09/03/2020

La visita d'aquestes xicotetes cooperatives d'estalvi i crèdit s'emmarca en el projecte de cooperació tècnica “Enfortiment de capacitats de 10 Cooperatives d'Estalvi i Crèdit associades a FEDECARUNA RL."

Durant el mes de març de 2020 hem rebut la visita d'una delegació de xicotetes cooperatives d'estalvi i crédit de FEDERACUNA conformada per Mirian del Socorro García Manzanares (Presidenta de COOPAC, RL). José Bismarck Hernández González (Gerent General de CARUCHIPO, RL) Blanca Lidia Suárez González (Gerent General de COOCARUR, RL) i José Uriel Hurtado Reyes (President de CACSFRAN, RL).

La seua visita s'emmarca en el projecte de cooperació tècnica "Enfortiment de capacitats de 10 Cooperatives d'Estalvi i Crédit associades a FEDERACUNA RL." que desenvolupem amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana i Caixa Popular.

El projecte promou el desenvolupament econòmic així com el benefici d'altres cooperatives o entitats que puguen acceder als serveis de les cooperatives que participen en aquest projecte, mitjançant formació per ampliar les capacitats tècniques i organitzatives i des d'un enfocaament de génere, promovent la participació de les dones en l'àmbit de la gestió i la presa de decisions.

Al llarg de la seua estància a València han conegut l'experiència i trajectòria de diferents cooperatives valencianes, especialment la de Caixa Popular Cooperativa Valenciana, i compartit coneixements i expectatives, així com rebut capacitacions específiques que complementen la seua formació.