DIÀLEGS: Agenda 2030, Drets Humans i defensa global del territori

Data: 10/03/2021

El cicle de diàlegs comptarà amb la participació d’El Puente S.C, soci local de la Fundació a Chiapas i podrà seguir-se en línia a través de Zoom els dies 17, 18 i 24 de març. Les persones interessades poden formalitzar la seua inscripció al següent enllaç: tiny.cc/dialogos2030

La Fundació Pau i Solidaritat PV organitza el CICLE DE DIÀLEGS: AGENDA 2030, DRETS HUMANS I DEFENSA GLOBAL DEL TERRITORI en col·laboració amb l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat de la Universitat Jaume en el marc del projecte "Un món de drets. Promovent el compromís solidari entre la ciutadania de Castelló de la Plana" finançat per l'Ajuntament de Castelló.

Es tracta d'una activitat en línia que es realitzarà via Zoom en horari de 18.00h a 19.30h i que  es compon de tres sessions de DIÀLEG on generar un espai d'intercanvi de sabers i experiències entre veus del nord i del sud global al voltant de les següents temàtiques i ODS:

DIÀLEG ODS 10: Revisant l'impacte del model de desenvolupament en les vides i territoris de Nord a Sud. 17/03/21

DIÀLEG ODS 6: H2o, més que un dret: intercanvi d'experiències Chiapas-Castelló. 23/03/2021

DIÀLEG ODS 7, 9, 11 i 12: Accions per a la Justícia Ambiental: economia circular i tecnologies aplicades a cura de les persones i la naturalesa. 24/03/2021

En cadascun dels diàlegs participarà una persona en representació de la Asociación de Desarrollo Tecnológico y Servicios Comunitarios El Puente S.C i de la Universitat Jaume I. A més, es comptarà amb la participació de l’Institut de sindical de Treball, Ambient i Salut (ISTAS) de CCOO, Ecologistes en Acció i l’Ajuntament de Castelló.

COM PARTICIPAR?

1. Inscriu-te als DIÀLEGS a través del Formulari d'Inscripció

2. En finalitzar se't confirmarà la correcta inscripció en el formulari.

3. Abans de la data d'inici del DIÀLEG rebràs un correu electrònic en l'adreça facilitada on se t'enviarà el programa del cicle de diàlegs i se t'informarà de l'enllaç d'accés a la videoconferència, com intervindre, realitzar preguntes, etc.

Davant qualsevol dubte, pots contactar amb la Fundació Pau i Solidaritat PV en la següent adreça: edc-pauisolidaritat@pv.ccoo.es