> Detalle de la noticia

Finalitza el projecte "Solidaritat internacional valenciana a les xarxes socials" el projecte de participació ciutadana i foment de l'associacionisme

Data: 31/03/2021

Durant els mesos de febrer i març s'ha realitzat un procés participatiu per elaborar un diagnòstic que ha donat peu a l'estratègia de comunicació de la Fundació Pau i Solidaritat PV, disponible al web

Durant els mesos de gener, febrer i març de l'any 2021 la Fundació Pau i Solidaritat PV ha portat endavant el projecte "Solidaritat internacional valenciana a les xarxes socials", un projecte de participació ciutadana i enfortiment institucional finançat a través de la convocatòria de subvencions a entitats sense ànim de lucre de l'any 2020 de la Regidoria de Participació Ciutadana i Acció Veinal.

En el marc del projecte s'han realitzat 18 reunions per reflexionar sobre percepcions, valoracions i interessos de la base social de la Fundació pel que fa a la informació i comunicació que trasllada l'entitat. Com a resultat, s'ha elaborat un document estratègic de la mà d'Agencia Magnet i tenint en compte les aportacions de les persones que han participat en el projecte.

El document està disponible per a la seua consulta com document adjunt a aquesta notícia