Quadern d'activitats i orientacions pedagògiques per al professorat d'educació infantil i primària, que aborda les condicions de vida dels xiquets i de les xiquetes en Mesoamèrica.
EnllaçPresenta la situació de la infància en Mesoamèrica a través de quatre blocs temàtics: els habitatges, les escoles, els jocs i el treball infantil. Consta de 31 cartells de 40x50cm plastificats.
EnllaçPell morena, torrada al sol, bonica cabellera, forta és la seua veu. Així és Chavela, la xiqueta que ven tortilles, al costat del moll.
EnllaçEls ulls negres, mirada alegre, un bon amic com no n’hi ha altre. Així és Raimundo, Rai per als seus amics, el xiquet que ven periòdics en la ciutat.
EnllaçOrientacions pedagògiques per a facilitar al professorat d'educació secundària el treball en l'aula a partir dels diferents recursos continguts en www.interactuem.org
EnllaçQuè és el treball infantil? Per què segueixen havent-hi 152 milions de xiquets i xiquetes a tot el món que treballen? Què podem fer per eradicar-lo? Consta de sis cartells format roll-up.
EnllaçAlumnat d'un institut a València comença a pensar què li diria en una carta audiovisual a joves d'un institut d'un altre país. Però què passa quan tota aqueixa experiència dóna com a resultat una xicoteta pel•lícula que arriba a un institut de Perú?
EnllaçLes Cròniques audiovisuals són el registre audiovisual de les visites que un equip de Paz y Solidaridad Serafín Aliaga realitza a organitzacions sindicals amb les quals manté relacions de cooperació el focus de les quals és la defensa del treball digne.
Formes part de la globalització? Qui marca les regles del joc? Què és el treball digne? A través de 8 panells autosostenibles analitzem els efectes i actors de la globalització econòmica, els drets laborals, la solidaritat…
EnllaçPublicació que analitza la repercussió que la globalització té en les relacions laborals: Arreplega l'activitat del moviment sindical internacional davant dels agents de la globalització neoliberal.
Enllaç